Friday, January 19, 2024

की अहां जानै छियै दुनिया में हरेक सेकेंड में की सब होई छै? जानू ई 20टा बात..!

एक सेकेंड बहुत ही कम लागैत हैत। पलक झपकैबते एक सेकेंड निकैल जाई छै, लेकिन कि अहां जानै छियै दुनिया में हरेक सेकेंड में की सब होई छै? जानू ई 20टा बात, जकरा जाईन के अहां सब हैरान भ जेबै। दुनिया बहुत से रहस्यक चीज से भरल पड़ल छै...

what happens every second

नई दिल्ली : अहां के एक सेकेंड बहुत ही कम लागैत हैत। पलक झपकैबते एक सेकेंड निकैल जाई छै, लेकिन कि अहां के मालुम अछि ई एक सेकंड में दुनिया में की सब भ जाई छै। अहां के शायद नय मालुम हैत। लेकिन अहां के हम बता दूं ई दुनिया के बारे में जखन अहां जांनै के लेल बैठबै तखन अहां के ई दुनिया एतै नमहर लागत कि अहां के बुझाई देत जे दुनिया के बारे में हमरा किछ मालूमें नय य।

ई दुनिया में जते अजब-गजब के लोग अछि ओकर ओतबै अजब-गजब के तौर-तरीको छै। ओना त एक सेकंड बहुतै कम समय होइ छै लेकिन इहै एक सेकेंड में दुनिया में बहुतै किछ घटित भ जाई छै।

दुनिया में हरेक 1 सेकेंड में की सब होई छै? जानू ई 20टा बात

ई दुनिया बहुत से रहस्यक चीज से भरल पड़ल छै जकरा लोग सब मालुम नै क पाबै छै लेकिन आय हम अहां सब के लेल किछ एहने सब बात बता रहल छी जकरा जाईन के अहां सब हैरान भ जेबै।

children born

1) अहां के ई बात जानि के हैरानी हैत कि ई पूरा दुनिया में हरेक एक सेकेंड में 6 टा बच्चा जन्म लैत छै आ एक मिनट में 240 टा बच्चा जन्म लैत छै।

ई खबर के हिंदी में पढ़ैय के लिए क्लिक करू

मैथिली समाचार से जुड़ल सब नब नब खबर जानै के लेल हमरा फेसबुक गूगल प्लस पर ज्वॉइन करू, आ ट्विटर पर फॉलो करू...
error: Content is protected !!